F02 - Oznámení o zahájení zadávacího řízení

Název zakázky: Dodávka kloubních náhrad - centralizované zadávání
Stav: Zveřejněno ve VVZ
Evidenční číslo formuláře: F2020-009613
Evidenční číslo zakázky: Z2020-009613
Číslo oznámení TED: 2020/S 057-135483
Datum uveřejnění ve VVZ: 20.03.2020 14:00:49
Název zadavatele: Nemocnice Středočeského kraje a.s.

Oddíl I: Veřejný zadavatel
I.1)Název a adresa
 Úřední název: Nemocnice Středočeského kraje a.s.
 Poštovní adresa: Zborovská 81/11, Praha Smíchov
 Obec: Praha
 PSČ: 15000
 Země: CZ
 Kontaktní osoba: Bc. Jaroslav Vebr
 Tel.: +420 602836189
 E-mail: vebr@nemsk.cz
 Kód NUTS: CZ01
 Hlavní adresa: (URL): https://www.kr-stredocesky.cz/web/20931/33
 Adresa profilu zadavatele: (URL): https://www.tenderarena.cz/profily/NEMSK
I.2)Společné zadávání veřejných zakázek
 Zakázku zadává centrální zadavatel
I.3)Komunikace
 Zadávací dokumentace je dostupná přímo a zcela bez omezení či poplatků na: (URL)
 https://www.tenderarena.cz/profily/NEMSK
 Další informace lze získat
 na výše uvedené adrese
 Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány
 elektronicky prostřednictvím: (URL)
 https://www.tenderarena.cz/profily/NEMSK
I.4)Druh veřejného zadavatele
 Veřejnoprávní instituce
I.5)Hlavní předmět činnosti
 Zdravotnictví
Oddíl II: Předmět
II.1)Rozsah veřejné zakázky
II.1.1)Název
 Dodávka kloubních náhrad - centralizované zadávání
II.1.2)Hlavní kód CPV
 33141750
II.1.3)Druh zakázky
 Dodávky
II.1.4)Stručný popis
 Předmětem plnění Veřejné zakázky jsou přímé dodávky kloubních náhrad prostřednictvím konsignačního skladů pro Oblastní nemocnice Středočeského kraje po dobu 24 měsíců.
II.1.5)Předpokládaná celková hodnota
 Hodnota bez DPH: 92 893 874,00
 Měna: CZK
II.1.6)Informace o částech zakázky
 Zakázka je rozdělena na části: ano
 nabídky mohou být předkládány pro: všechny položky
 Nejvyšší počet částí, které mohou být zadány jednomu uchazeči
 11
II.2)Popis
II.2.1)Název
 Část zakázky č.: 1
II.2.2)Dodatečný(-é) kód(-y) CPV
 33141750
II.2.3)Místo plnění
 Kód NUTS: CZ02
 Hlavní místo dodání nebo plnění: Oblastní nemocnice Středočeského kraje
II.2.4)Popis zakázky
 Předmětem plnění Veřejné zakázky jsou přímé dodávky kloubních náhrad prostřednictvím konsignačního skladů pro Oblastní nemocnice Středočeského kraje po dobu 24 měsíců.
II.2.5)Hodnotící kritéria
 Níže uvedená kritéria
 Kritéria kvality
 Název: Kvalitativní úroveň
 Váha: 30
 Cena - Váha
 Váha: 70
II.2.6)Předpokládaná hodnota
II.2.7)Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy či dynamického nákupního systému
 Doba trvání v měsících: 24
II.2.9)Informace o omezeních počtu zájemců, kteří budou vyzváni k účasti v nabídkovém řízení
II.2.10)Informace o variantách
II.2.11)Informace o opcích
II.2.12)Informace o elektronických katalozích
II.2.13)Informace o financování z prostředků Evropské unie
 Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie: ne
II.2.14)Další informace
 Další podrobné informace jsou uvedené v zadávací dokumentaci.
Oddíl III: Právní, ekonomické, finanční a technické informace
III.1)Podmínky účasti
III.1.1)Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
 Seznam a stručný popis podmínek: Centrální zadavatel požaduje splnění profesní způsobilosti podle ustanovení § 77 odst. 1 zákona, tzn., že požadavky splňuje dodavatel, který předloží: - výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (§ 77 odst. 1).
III.1.2)Ekonomická a finanční situace
 Seznam a stručný popis kritérií výběru: Zadavatel nepožaduje.
III.1.3)Technická a odborná způsobilost
 Kritéria pro výběr jsou uvedena v zadávací dokumentaci
III.1.5)Informace o vyhrazených zakázkách
III.2)Podmínky vztahující se k zakázce
III.2.1)Informace o vyhrazení určité profesi
III.2.2)Podmínky realizace zakázky
 Podrobné podmínky realizace akce jsou uvedené v Zadávací dokumentaci.
III.2.3)Informace o zaměstnancích odpovědných za realizaci zakázky
Oddíl IV: Řízení
IV.1)Popis
IV.1.1)Druh řízení
 Otevřené řízení
IV.1.3)Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému
 Toto výběrové řízení spočívá v uzavření rámcové smlouvy
 Rámcová smlouva s jediným účastníkem
IV.1.4)Informace o snížení počtu řešení nebo nabídek během jednání nebo dialogu
IV.1.5)Informace o jednání
IV.1.6)Informace o elektronické aukci
IV.1.8)Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
 Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách: ano
IV.2)Administrativní informace
IV.2.1)Předchozí zveřejnění týkající se tohoto řízení
IV.2.2)Lhůta pro doručení nabídek nebo žádostí o účast
 Datum: 23.04.2020
 Místní čas: 13.00
IV.2.3)Předpokládané datum odeslání výzvy v k podání nabídek nebo účasti vybraným zájemcům
IV.2.4)Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být podávány nabídky nebo žádosti o účast
 CS
IV.2.6)Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
 Doba trvání v měsících: 5
IV.2.7)Podmínky pro otevírání nabídek
 Datum (dd.mm.rrrr): 23.04.2020
 Místní čas (hh:mm): 13.05
 Místo: elektronicky
Oddíl VI: Doplňující informace
VI.1)Informace o opakování zakázek
 Jde o opakovanou zakázku: ne
VI.2)Informace o elektronických pracovních postupech
VI.3)Další informace
VI.4)Přezkumná řízení
VI.4.1)Orgán příslušný k přezkumu
 Úřední název: Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
 Poštovní adresa: tř. Kpt. Jaroše 7
 Obec: Brno
 PSČ: 604 55
 Země: CZ
 Tel.: +420 542167111
 E-mail: posta@uohs.cz
 Fax: +420 542167112
 Internetová adresa: (URL): https://www.uohs.cz/
VI.4.2)Subjekt odpovědný za mediační řízení
VI.4.3)Přezkumné řízení
 Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení: Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou. Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek. Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl. Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4)Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení
 Úřední název: Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
 Poštovní adresa: tř. Kpt. Jaroše 7
 Obec: Brno
 PSČ: 604 55
 Země: CZ
 Tel.: +420 542167111
 E-mail: posta@uohs.cz
 Fax: +420 542167112
 Internetová adresa: (URL): https://www.uohs.cz/
VI.5)Datum odeslání tohoto oznámení
 18.03.2020